Merkezi Hurda Deposu İşleyişi Hakkında

"İzmir Kâtip Çelebi Üniversitesi Ekonomik Ömrünü Tamamlayan Taşınırların Hurdaya Ayrılması, Muhafazası, Satışı ve İmhasına İlişkin Yönerge" Üniversitemiz Senatosunun 18.12.2024 tarihli ve 2024/31-07 kararıyla kabul edilmiştir. 

Üniversitemiz Merkezi Hurda Deposuna gerçekleşecek teslimatın işleyişine ilişkin olarak aşağıdaki hususlara dikkat edilmesi önem arz etmektedir:

  1. Yönergenin 8 inci maddesinin üçüncü fıkrasında "Harcama birimlerince hurdaya ayırma iş ve işlemleri yılda 4 (dört) defa olmak üzere (Şubat-Mayıs-Ağustos-Kasım) belirlenen aylarda yapılır." hususuna istinaden; İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı sorumluluğunda yürütülecek olan Merkezi Hurda Deposuna kabul de sadece ilgili aylar içerisinde gerçekleşecektir.
  2. Birimlerinizce hurdaya ayrılan taşınırların Merkezi Hurda Deposuna kabul işlemlerinin bir plan dâhilinde ilerleyebilmesi adına; teslim edilecek hurdaların üst yazı ile Başkanlığımıza teslimat öncesi bildiriminin sağlanması gerekmektedir.
  3. Kayıttan Düşme Teklif ve Onay Tutanağı ile Merkezi Hurda Deposuna teslim edilecek hurdaların Başkanlığımızca biriminize bildirilen gün ve saatte gerekli görülüyorsa taşınması için destek alınması ilgili birimin sorumluluğundadır.
  4. Merkezi Hurda Deposuna teslim edilen hurdaların teslimat sonrası satış hariç olmak üzere çıkışı (parça dâhil) mümkün olmayacaktır.
  5. Merkezi Hurda Deposuna teslim edilen hurdaların satış işlemlerine hazırlık aşamasında mobilya grubunun demir, tahta vb. olarak ayrıştırılabilmesi için Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığından destek istenecektir.

Bununla birlikte halihazırda biriminizce hurdaya ayrılarak bekletilen taşınırların Merkezi Hurda Deposuna kabulü; Başkanlığımıza üst yazı ile yapılan bildirimleriniz doğrultusunda 2025 mali yılı Şubat ayı itibari ile yönergenin ilgili fıkrasında bildirilen aylarda gerçekleşecektir.

Menüyü Kapat